Rob Poels

Eind 2014 werd de berging van de heer Poels getroffen door brand, waardoor hij in zijn woning veel rook en roet schade had. In eerste instantie wilde de heer Poels zelf de schade regelen met de expert namens de verzekeraar. Echter, bleek tijdens het proces al vrij snel dat hij toch gebruik wilde maken van een contra- expert en heeft hij gevraagd of Coolen Expertise zijn brandschade verder wilde oppakken. Hieronder vertelt hij zijn ervaringen.

Was u direct na de brand meteen overtuigd om een contra- expert in te schakelen?
 Nee, ik was te goed van vertrouwen en dacht dat ik het zelf wel “even” kon regelen tot dat ik een aanvaring kreeg met de verzekeringsexpert over de herstel werkzaamheden.  Ondanks het advies van de tussenpersoon om geen contra expertise in te schakelen heb ik naar mijn gevoel geluisterd en dit gelukkig toch gedaan. 

Hoe heeft u het schaderegelingsproces met Coolen Expertise ervaren?
Prettig, ze zijn er voor je! Ik heb op een zaterdag gebeld, dit was geen enkel probleem en direct werden er acties uit gezet!

Wat heeft Coolen Expertise u gebracht/opgeleverd tijdens en na het schaderegelingsproces?
Coolen Expertise heeft er voor gezorgd dat de woning weer hersteld kon worden zoals het was. Dit was voor mij belangrijk omdat net voor de brand de woning compleet gerenoveerd was. Verder spreekt men de ‘taal’ van verzekeren waardoor er aan zaken werd gedacht die bij mij zelf nog niets eens waren opgekomen

Wat zou u na uw eigen ervaringen adviseren aan gedupeerden van een brand?
Denk niet dat je het zelf kunt en ga niet mee in de mooie verhalen van de verzekeringsexpert maar bel Coolen!!

De heer Poels, Grave