Familie Heijnen

Op 18 augustus 2016 is  brand uitgebroken in de woning van de heer en mevrouw Heijnen. De brand is vermoedelijk ontstaan door sluiting in de koelvries combinatie. De brand is vermoedelijk ont-staan als gevolg van sluiting in de koelvriescombinatie.Direct is de brandweer gealameerd waarna deze snel ter plaatse was en de brand heeft geblust. Na het blussen van de brand, bleek de schade aan het pand alsmede de inboedel aanzienlijk. De heer en mevrouw Heijnen hebben de volgende dag Coolen Expertise ingeschakeld om hen te begeleiden bij de schaderegeling. Hieronder wordt door hen gedeeld hoe zij dit ervaren hebben.

Door onze buurvrouw zijn we op jullie bedrijf geattendeerd; meteen dezelfde dag van de brand. Anders hadden we nog nooit van Coolen Expertise gehoord. En natuurlijk heb ik gelijk naar het kantoor gebeld en super: zij konden meteen de volgende dag al komen op gelijke tijd met onze eigen expert. Super!!!! Dat is zeker ons geluk geweest; zijn we echt van mening, zij hebben ons geweldig geholpen met alles.

Op het moment van de brand (18 aug. 2016) ben je natuurlijk helemaal kapot en je weet niet waar dit zal eindigen, want in zo’n situatie ben je nog nooit geweest. Wij hadden totaal geen idee wat er op ons afkwam. Je kunt je huis niet meer in, moet met zwarte kleren naar een hotel, zo vreemd allemaal. Maar goed, de dag daarna was de expert van Coolen Expertise  er alweer en alles kreeg zijn verloop.

Na een anderhalve week in een vakantiepark te hebben gezeten, zijn we in het appartement van onze zoon kunnen gaan wonen, dat heel toevallig op 1 augustus leeg kwam te staan. Het was wel onderkomen en er moest veel opgeknapt worden. Daar hebben we dan tot de kerst aan gewerkt. Doordat we tot twee keer toe een behoorlijk voorschot kregen, konden we alle nieuwe meubels bestellen en aanbetalen. Ook zijn we zeker drie keer in de week gaan schoppen, want elke dag waren er dingen, die je vroeger had en nu niet meer. Soms heel kleine onbenullige dingen.

De expert van Coolen Expertise heeft ons tijdens deze moeilijke periode heel goed terzijde gestaan, we konden altijd met vragen bij hen terecht en we zijn zeer goed geholpen. Zonder hun hulp was het ons een stuk slechter en beroerder gegaan, weten we zeker. Want na 5 weken kregen we van onze eigen verzekering een heel bot telefoontje zo van: waarom wij een extra expertise erbij betrokken hadden (terwijl onze verzekering van de eerste dag af wist, dat de Coolen erbij betrokken was). Een tweede onafhankelijke expertise is heel handig vanaf het begin en niet als alles is afgehandeld!!!

Wij zijn er zeker van dat we met behulp van Coolen Expertise veel meer uitgekeerd hebben gekregen.

Dit bedrijf werkt voor de mensen en niet voor een of andere verzekering!!!!

De heer en mevrouw Heijnen, Heerlen