Familie Wammes

De volledige woonboerderij van de familie van Asch was na een grote brand uitgebrand. Zij schakelde Coolen Expertise in als contra-expert.

Was u direct na de brand meteen overtuigd om een contra- expert in te schakelen?
“De ochtend na de brand ben ik voor het 09.00 uur was al benaderd door 3 verschillende bureaus, de eerste heb ik “weggemopperd”, nog niet in staat er goed over na te denken, de tweede was gewoon niet aardig en vriendelijk (ik misschien ook wel niet na 2 uur slaap nadat onze woning was vernietigd) en de derde (Coolen) was een hele aardige dame die mij heel rustig wist uit te leggen wat het belang en de mogelijkheden waren van een contra-expertise. Inmiddels was ik er door de eerste twee telefoontjes natuurlijk ook al verder over na gaan denken maar de manier waarop dame van Coolen mij benaderde heeft beslist de doorslag gegeven om het contact aan te gaan en direct een afspraak te maken.

 
De expert van Coolen was er ook binnen enkele uren en ik ben speciaal hem, ondanks de botsinkjes die we hadden, nog steeds vreselijk dankbaar voor alle energie die hij in onze zaak heeft gestopt en in het bijzonder voor alle energie waarmee hij mij steeds weer heeft weten te overtuigen waarom bepaalde werkzaamheden nodig waren. Ik ben er van overtuigd dat ik heel veel van hem heb geleerd !!”
 

Hoe heeft u het schaderegelingsproces met Coolen Expertise ervaren?
“Tegen veel van onze vrienden, kennissen en andere relaties heb ik al verteld dat ik wel een boek zou kunnen schrijven over hetgeen we het afgelopen jaar hebben meegemaakt, hoe verzekeringsexperts ons behandelden, hoe (in onze ogen en naar ons gevoel) werd getracht zo min mogelijk uit te keren en alle mogelijke uitwegen te zoeken om onder een fatsoenlijke schaderegeling uit te komen.

 
De medewerking van jullie team, niemand uitgezonderd, heeft gevoeld als een paraplu tegen de regen, een warme deken tegen de kou, maar vooral als medestanders in de strijd tegen onze eigen verzekering !”
 

Wat heeft Coolen Expertise u gebracht/opgeleverd tijdens en na het schaderegelingsproces?
“Als belangrijkste, en dat is natuurlijk heel erg “plat”, voldoende financiële mogelijkheden om ons leven voort te zetten. Ook hebben wij, en dat geldt natuurlijk het meest voor mijzelf omdat ik het meeste contact heb gehad met jullie allemaal, het ervaren als een stel nieuwe vrienden waarop je kon vertrouwen. Dat riep ook af en toe wel zijn twijfels op aangezien we steeds maar weer moesten worden bijgepraat over de te volgen weg en dat in eerste instantie niet altijd goed begrepen of zelfs niet vertrouwden.”

 

Wat zou u na uw eigen ervaringen adviseren aan gedupeerden van een brand?
“Da’s heel simpel; wij hebben alleen maar ervaring met Coolen, een hele goede ervaring, en ik heb al tegen zoveel mensen gezegd; krijgen jullie een nare brand, bel eerst mij, ik weet nu de weg en stel jullie wel voor aan Coolen Expertise en het geweldige team !!”

 
 Judith  &  Go Wammes