Restaurant Campman

Begin 2011 werd Restaurant Campman volledig in de as gelegd door een grote Brand. Op aanraden van een andere gedupeerde, hebben zij Coolen Expertise ingeschakeld als contra-expert. Hieronder delen zij hun ervaringen met Coolen Expertise tijdens het schaderegelingsproces.

Waren jullie direct na de brand meteen overtuigd om een contra- expert in te schakelen?
“Ja wij hadden geen enkele ervaring met brand. Op advies van mijn jongste broer  die een kennis heeft met een meubel – beddenzaak en die hetzelfde is overkomen kregen wij het advies om met Coolen expertise te gaan bellen.”

Hoe hebben jullie het schaderegelingsproces met Coolen Expertise ervaren?
“Als zeer professioneel, een geruststellend bedrijf, mensen die goed naar je luisteren.”

Wat heeft Coolen Expertise jullie gebracht/opgeleverd tijdens en na het schaderegelingsproces?
“Die weten uit ervaring hoe ze dit aan moeten pakken. Hoe ze experts van de verzekeraar moeten benaderen. Wij werden door hun goed op de hoogte gehouden”

 Wat zouden jullie na jullie eigen ervaringen adviseren aan gedupeerden van een brand?
“Zo snel mogelijk contact opnemen met Coolen Expertise. Laat Coolen als aanspreekpunt fungeren. Laat Coolen het woord doen en zeg zeker niet te veel tegen experts van de verzekeraar.
 
Tip neem een goede verzekeringsmaatschappij – tussenpersoon. Laat jaarlijks polissen nakijken. Let erop dat je goed verzekerd bent en laat ook regelmatig een taxatie maken van de inboedel en inventaris.
 
Wij zijn heel dankbaar wat Coolen Expertise voor ons heeft gedaan!!”
 
Paul Campman
www.restaurantcampman.nl

campman